Drewniane meble są dobrej jakości

Mąż zrobił mi fantastyczną niespodziankę. Pojechałam z dzieciakami nad morze. Jestem nauczycielką i mam sporo dni wolnych w wakacje. Mąż niestety ma tylko dwa tygodnie urlopu więc zawsze staram się z dziećmi korzystać ile możemy. Moja mama mieszka z tatą nad morzem. Mają duży dom i wynajmują pokoje wczasowiczom. My zawsze jeździmy do nich i dzieciaki zawsze wracają bardzo zadowolone. Tak też było i tym razem. Byliśmy u rodziców prawie dwa tygodnie. Mąż nas zawiózł i wracał od razu do domu, miał do wykonania jakąś pilną pracę. Nie mówił jaką ja nie wnikała.

Kuchenne meble były świetną niespodzianką

meble kuchenne drewnianeJest stolarzem i w okresie wakacyjnym zawsze ma sporo zleceń. Niedługo mieliśmy razem jechać za granicę więc chciał się ze wszystkim wyrobić. Przyjechał po nas i zostaliśmy do końca weekendu. Pogoda dopisała więc Artur też skorzystał z morza i plaży chociaż troszkę. Kiedy wróciłam do domu nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Moja kuchnia przeszła totalną metamorfozę. Miałam nowe meble, piękne z drewna. Nowy kolor ścian w kuchni a także wszystkie nowe sprzęty. Na początku nie mogłam w to uwierzyć. Nie wiedziałam co się dzieje. Widziałam, że Artur się śmieje z mojej reakcji i chyba sam się nie spodziewał, że ja aż tak zareaguje. Nasza kuchnia jest spora i wymagała remontu ale szkoda nam było na to pieniędzy. Przy dwójce dzieci zawsze potrzebny jest każdy grosz. Ustaliliśmy, że w tym roku pojedziemy za granicę na wakacje a w przyszłym wymienimy meble. Mąż jednak mnie zaskoczył i zadecydował trochę inaczej. Wiedział co ja lubię, jak chciałabym żeby wyglądała nasza kuchnia. Nie raz o niej rozmawialiśmy. Jest stolarzem więc nie raz widziałam projekty jakie przygotowywał dla swoich klientów i wiele rozwiązań mieliśmy przenieść do naszego wnętrza i mąż o tym wszystkim pamiętał. Kolorystyka była fenomenalna. Kuchnia była jasna i przestronna. Meble bardzo funkcjonalne. Meble kuchenne drewniane były dobrze wykonane. Z porządnych materiałów, które będą nam długo służyły. Przez dwa tygodnie mąż po pracy codziennie robił remont w naszej kuchni. A ja myślałam, że ma jakieś dodatkowe zlecenia. Nic nawet słowem się nie zdradził jaką niespodziankę mi szykuje.

Byłam mu bardzo wdzięczna, że wpadł na taki świetny pomysł. Materiały mógł taniej załatwić od dobrego producenta. Piękne szafki i blaty zrobił ogromne wrażenie na mnie. Jak wchodzę do kuchni to od razu mam ochotę żeby coś gotować i piec. Uwielbiam moją nową kuchnię i chętnie spędzam w niej czas gotują dla mojej cudownej rodzinki.